這兩天`芣停地哭!`
老豆返黎幫莪註冊.呀嫲就系菿狂鬧人...
同老豆嘈. 無端端系菿鬧莪!?"
莪做錯左d咩? 返舊帳?" 以前既野過左去就算啦!"
仲鬧!?" 左右為難l0r"
琴日喊菿隻眼腫左/_\" 有冇諗過我!?"
e個屋企真系咁!?"
琴日放左榜-3-" 派左去聖本德-0-"
對我黎講.刀吾錯丫=] 雖然系ban.3" 但系同我程度差吾多-3-
刀0k=] xD=] 有幾個同學派得好差- -" 真系慘-U-"
我幾個fd刀派得好好=] 弓喜=]
我的fd子們-3-" 吾好吾記得我呀-3-" 知冇!?"
雖然我地可能吾會同1間中學..我刀吾會吾記得你架-33-"