甘日也..一樣系約左小茵-3-"
甘日佢地成班人系到等我- -"
有個人仲大叫"許慧妍!`過黎."
聽完我好無奈-口-||
當然-w- 我冇過去啦-3-
佢地叫完之後,,有人同我揮手- -"
我0咀咁望住佢地- -" 繼續等小茵啦-3-"
無啦啦.陳海霖同蕭永豪走過黎.
{p.s.我系吾識蕭永豪的.有時會見到._.}
佢地同我揮手say hi- -"
根住問我.."你又等人牙?"
我話系啦0_0"
佢地又問"你等楊子欣牙?"
我就話吾系啦0_0"
根住佢地返過去5d人群中- - {p.s.佢地有好多人- - 好似5個- -s0.我吾敢過去- -"}
佢地企左一陣就閃左啦-3-"
返到聖本得 . 又見到馮偉健- -"
原來佢同我一班上堂- - 仲要坐我隔離.___.
唉-_- 無奈0_0
上堂啦.佢系咁煩q我- -" 狂問我e+幾點.e+幾點- -"
我地要做工作紙.佢就系咁話我錯.錯錯錯- -"
放學有個女仔問我.你隔離果個溝你牙-_-v
無奈左一下- -"
不過我甘日同馮偉健刀玩得幾開心>w<" 哈哈=]
小息果陣.光頭仔同埋1個男仔.系咁講-_-"
無奈了0v0
|