今日莪去左 旺中=] 買左一個袋袋同2對有花紋的物
hehe`超開心呢!` 個袋袋原價要成$130的.E個$59.99咋
有好多好多野想買的-v- 可惜吾夠錢-3-
d返學鞋超令! 又平呢>v<" haha=]
其待返學天`仲未買書牙-3-`
好想快d見到校服
冇野打了-3-
再見!`
今日終於上到bl0g啦-3-"
今日又系冇野做啦!` xx`
過幾日可能會去m.k啦-v-"
我一定要bin到米奇mp3呀-3-"