|
|
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
| 2008-06-20 |
分類: 未分類 |
hEy`甘日冇返學-33-"
一樣系吾想返-_-v"
hEy`meN`知道有我的存在麼!?"
我還在的"- - 我仲有0n msn的-3-"
{傻豬豬}!?" 幹嘛!?" 說真的,,很嘔- -"
麻煩改下個名佢- -"
媽的-_-v 突襲麼- -" 上個禮拜先返完黎,,e+又返!?"
唉- -'' 求求吾好再黎0_0"
聽日去交收0v0"
希望個賣家會黎啦-v-"
12:30出去*v*"
吾好訓得咁妟"xD"
{我的最愛,,超好睇的-V-"}
不再介手0v0" 我吾要介了v3v"
我不要愛他v3v" 忘記他,,忘記他v[]v"
正所謂{{仔死仔還在,,下個更可愛-v-"}}
好句耶*我喜歡8v8" 呵呵0v0"
我發覺,,我吾算婑"-v-"
有D女仔14,,15碎,,152 0v0
我E+12碎,,刀系153姐 0v0"
我真系高=v=" 哈哈xD"
訓了*v*" 明天見0v0"
|
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| 2008-06-19 |
分類: 未分類 |
嫉妒-/\-" 妒忌你對她的{愛護}"
h0想快D到聽日呀-33-" {交收xD"}
E 1刻.有D想走" 吾想日日俾人煩-3-"
地方.吾系1個問題" 錢先系1個問題" xD"
莪芣葽-/\-" 吾好再系我面前打埋晒D咁既野喇\口/"
我受不了`!
琴晚成晚訓吾到/ \"
系咁諗起,,當初我同你-0-"
睇返以前D msn記錄" 真系好好笑>v<"
哈=] 後悔/口\"
後悔當初"和你分手`
{當初跟你說分手的是我,,現在說愛你的,,都是我"我為什么會這樣犯賤!?"} |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 56 | »
|