albee_520
暱稱: -♥`ah tung(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2011-08-11
2010-08-28
2010-04-18
2009-10-31
2009-02-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
文章分類
全部 (111)
最近訪客
最近沒有訪客
鐘鐘-3-"
2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


2008-06-10 分類: 未分類

本身琴日話會返學.但系甘日我刀系冇返到.

點解!?"或者...系我决定放棄吧`

我吾想見到佢2個.吾想見到佢幫住佢-0-

不過...我考試1定會返-v-

頭先睇d留言.發現有1個系死姣婆-0-

咁樣見到.我更+吾想返.

因為我知.佢一定會同我作對.

哼.我淆低-0-

我吾返.某人一定會開心吧''

我冇返.姐系吾會有事發生''

咁樣.條仆街就冇事-0-

2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


2008-06-09 分類: 未分類

甘日.冇咩好寫`

聽日返學喇..希望冇人問我野la"

打首歌出黎la"好好聽的''

 

好眼淚壞眼淚-- 徐若瑄

 我曾 認真 深愛著一個人
他給我幸福 的可能
我等 我問 未來何時發生
他只是給我一個吻

快樂 我哭 是因為你的手
曾答應帶我向前走
難過 我哭 是因為我的手
找不到你說的 以後
好眼淚 壞眼淚 我都曾為你流
感動和悲傷都是理由
只不過 在你不再愛我了以後
剩壞的眼淚慢慢流

快樂 我哭 是因為我付出
得到你溫柔的答覆
難過 我哭 是因為我認輸
你的心永遠留不住

好眼淚 壞眼淚 我都曾為你流
感動和悲傷都是理由
只希望 在我不再想你了之後
有好的眼淚慢慢流

好眼淚 壞眼淚 我都曾為你流
感動和悲傷都是理由
只希望 在我不再想你了之後
有好的眼淚慢慢流