alda2006 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
 
[[*瑜瑜~可愛教主*]]@Diary^.^
Welcome!~
 
 
我 的 資 料

暱稱: [[*可愛教主*]]^.^
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« July 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最 新 日 誌
Very happy!!!~
後日就..........?!
你們要返學了!!!!~
我依家左USA la!~
^.^
日 誌 分 類
全部 (15)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
showwall
ugameasia
uwants
RSS Feed
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天
  
你們要返學了!!!!~

你們今天便要返學了.而我便7/9才開學,因我在美國呢!話就話可以7/9開學,但係我要講"雞腸",真是考起我了!雖然我在HK既小學英文成績好好,但係已經過左幾個月既暑假,又點會仲記得點講呀?你地話係咪?點都好,始終都要面對ge la.係咪?真係好大靨力呀!祝各位學生:學業進步,身體健康!~

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 alda2006 的日誌)


欣 於 2006-09-02 08:31 PM 發表:
希望你可以快D識應果度的生活la....

可能我哋好難同一齊時間play MSN~

因為我3:50放學....你USA已經係1:00am....

好慘......

唔好忘記我呀.....886....

(得閒send E-MAIL)或者去我個日誌la....

http://blog.qooza.hk/yanforeverlo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]