暑假就完啦=]
我都要開始打番Qz..
欣盈牙.. 你住黃大仙姐-3-伍系好遠姐
答地鐵幾個站就到啦^_^"
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
以上咫是私人對話-3-
呵xP"
入正題啦-V-"
今日要講既野真系壹匹布甘短牙><"
玩電腦..
果D啦- -"甘上下既野啦(無聊)
仲系伍知同邊個壹班..
慘/ \"
我細佬就黎1歲大啦=]
想睇佢D相就MSN ADD我啦xD"
[email protected]
系道留個cm子都得既..
我會覆嫁啦-_-"
|