朝早傾傾下msn
聽下歌果陣
無神神有個電話打黎(風同豪打黎)
:喂
:搵邊個丫
:肥仔!游吾游水丫?
:睇下丫媽比吾比先啦...
:哦
:得啦,,幾點先??
:5點
:收到-333-"
就系5點去到9龍城果間麥當當
見到風系道食野
搞到我都好想食-v-"
游lu
玩瀑喱喱
我猜輸
我做-333-"
我做都算啦
佢地仲要上水 走-33-"
勁嬲"
跟住風同番我講s0r
原諒佢啦-33-"
游多陣就上左水lu
沖涼果陣,,,
玩番間-33-"
都幾正嫁-3-"
差d比人話xDD"
沖完3條友系道照鏡
風好煩-33-"
成日話:我D頭髮長過你-33-"我D陰長過你" 肥仔你D頭髮吉吾吉眼-33-?
煩到嘔-33-"
想死
出左去之後
我地唸緊食吾食麥當當好??
都系吾食啦
豪吾夠錢答車-33-"
我都吾想借
系都要搶-V-"
無奈-口-"
D錢我加嗎...
算,,1蚊2蚊當跌左
我大把.\/.挑
番去油塘
自己買左野食
番歸
老母系都要我沖多次涼
系甘先
閉閉"
|