今朝,,, 食左個杯面 成日系屋企hea hea足成日 成日系道玩電腦 真系爽xDD" 樂叫我同佢玩忍豆-口-" 咪同佢玩一陣囉 估吾到有意外收獲 嘰嘰-V-" 有條友比左個加值aC我哇(昆佢先有) 多謝晒^^" 食藥... 苦>.<" 夜晚... 吾知點解老母買左條石班番黎.. 都吾知點食-33-" 加上我病 吾食得多 唉 等睇火影^^" 蕉FD子喔 憎爆1B女仔 姣婆果D呢