好耐冇打日記LUT_T"放聖誕..都係打波-3-
依家可以跟太平洋練波...超開心"雖然只係跟操..不過已經吾錯^_^"
加上入面仲有個nike league呀SIR..要比o的心機~~
雖然練波時我都好緊張...話哂第一次同咁多甲1打波-3-"好淆..
不過佢地個個都幾好人"嘿..
WoNG AH PAN*加油呀@@"
-------------------------------------------------------------------------------------------
練三分..苦練"我要快攻都射三分

|