希望我選擇既路無錯拉:-D
四月份都去到中段拉..
五月份開始就會好忙"練波..練波..練波!!
吾知自己可吾可以兼顧到呢a_a努力..
為大家送上G.E.M 既短片..=]
呢排對呢位女新人產生強烈既好感"佢真係好得意嫁..得17歲 又..(下刪100字;-P)
不過我都未係戈o的瘋狂Fans住 但好想買佢既首張個人EP呀><
今晚去左睇波..超敏對永倫"實力懸殊..
超敏輸左..但我覺得已經打得好好嫁拉"只係對手太強!!
睇完跟佢地去食飯..好飽=]
番到屋企已經12點拉 聽日又要番學
十萬個[吾願意]!!算拉..接受現實 咩功課都未做
哈哈..乜都吾理 死就死:-P訓..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
日誌最上更新左首歌..要禁制先聽到嫁=]
|