呢排星期1-7都要練波...咁先有意思嫁ma!!
籃球入選青訓第2階段..所以依家每個星期二都要練波..=]
因為巧固球今個星期日要去澳門打埠際賽..所以呢兩星期除左星期二,四外
日日都要備戰...=]HKTEAM加油!!
今年生日真係過得吾錯...hahaha
真係有少少感動到想喊:'''P
特別係742同肥崔=]
估吾到你地為左我做左咁多野"
呢個係一個吾錯既回憶..得閒我會拎黎回味下"
---------------------------------------------------------------------------------------
送上第GEM第二個魔術表演..HAHA
|