港隊開始練波..杜sir都話我進步左=] 之前加操咁辛苦都值得.. 參加左籃球青訓..唔知成吾成功呢.. 呢排晚上自己都有練三分..我心理壓力太大,我要專注!! 籃球同巧固都要努力.!! ==============================================