今日又差d遲到...跑到我死死下!!
晨早樓樓就要我做d咁激烈既運動...呢排成日都遲到
開學到依家已經遲左兩次啦
初中果時我零遲到嫁MA..都吾知邊個教壞我-___-
今日JEAL左頭...好明顯都無比人捉""HAhaa
數學堂果時白痴到係度扮打波過人...我仲要好認真!!
之後仲要比人發現左-___-"低能到你呀...係咁比人笑
午膳果時..周Sir話搞咩巧固球表演 搞到我地全部都無得食飯!!
都無人會睇嫁啦= =都吾知搞黎做咩!!
比人笑就真T^T
放學番屋企之後..佢地成班話去熊貓打機!!
佢地狂玩馬機!!賭完又賭..等於倒錢落海呀 HAHAa
得番我自己一個係到打鼓...最後我仲要比佢地遺忘左""
佢地走哂..吾記得左我T^T"唉~~
---------------------------------------------------------------------------------------
少講野吾代表怕羞a_a
|