進仔就黎入消防CAMP啦..要成半年呀!!唉-__-"
到時我就冇得去超敏跟操練波啦...><
不過佢都已經幫我鋪好條路...加上我既目標都好清晰!!
HAHA..好耐無係學校打波Lu 可能吾係好想著住校服打啦~
好記得初中果時日日都拎住個籃球落去打...HAHA
仲有好多觀眾TIM- -"hahaa
不過依家吾同哂啦-_____-"都冇咩人會打!!
好耐冇練手感同射波...點算??
我呢幾日一定要落街場射下波...吾係實比呀偉笑我~_~
呢排我發覺我地學校中三有個女仔都幾得意..哈哈
可惜我吾識佢啦v_v"
港青...幾時會有我份呀??
唉..
---------------------------------------------------------------------------------------------
真係叻既人係吾會咁臭串囉!!
有種你去打甲一..!!
|