今朝早仲諗住早D番去打波-3-誰不知..又落雨"搞錯呀 打波先黎落雨..
第一堂數學..比司徒SIR話我成日去廁所!!佢話下次再去就留堂= =
我都吾明點解佢咁鍾意罰留堂..同罰抄-__-??屈哂機.
全日都係無無聊聊..心情吾好"無咩講野~中午同佢地去左食麥記..有六折
不過好黑仔..無啦啦落大雨搞到我地成身濕哂T^T..點解咁黑仔??
最尾英文堂比MISS莫串 HAHAA...佢成日都拎杜SIR出黎傾= ="
死白痴仔區健程-_-拎我電話玩野..唉
早知帶埋個電話去廁所-__________-"
放學無去到PA補課...MISS打左比我呀哥 話要合理理由同家長信~
點搞呀..早知吾去練波"6點幾林士德練完波之後又去左葵盛打= =
因為淨係帶左對鞋..搞到我要著對室內鞋打街場"有D吾捨得--"..
番到屋企都11點啦..訓覺!!
|