呢幾日係咁睇林俊傑既"原來我不帥"HAHA..好好睇=)
"My Life 一直在等待
空蕩的口袋
想在裡面放 一份愛
Why 總是被打敗
真的好無奈
其實我 實實在在
不管帥不帥
呢段歌詞好正^_^
我日日係咁聽曹格同林俊傑D歌...真係超好聽!!
兩個LIVE唱仲好聽過CD..
=]
9月28號進仔就要入消防CAMP啦...要成半年先出番黎T3T
姐係要成半年後先可以再同我打波啦
不過都係事業緊要D...HAHA
加油呀..林萬進!!
我會認真練波嫁啦...信我 我一定會成大器!!HAHA
因為我係你教出黎嫁MA
--------------------------------------------------------------------------

|