夢想??算吧啦..為左你咩都會放棄=( 更何況係D咩垃圾既夢想!! 可能我一直都係到浪費緊時間..精神!! 其實應該咁講..無論點努力都好 呢樣野都吾會有前途!! 不過我淨係可以係佢身上搵到成功感..我真係好無用 球場只能當作回憶..未來才是真實的 對吾住呀..媽咪 我知道我應該點做 我吾想你再喊!! 玩夠啦!..=)