呢排少左打籃球..退步;-D
晚上係葵盛打波..都係星期4最多人
買野飲戈時..有個伯伯走黎問路
原來佢蕩失路a_a佢身上又無$"最後我地幫佢報警..
等警察帶佢番屋企...佢好似連自己屋企地址都吾識講..
唉..戈時我覺得佢好慘'問佢屋企人係邊?佢話無..t_t
最後送左包熱維他奶比佢..見到佢個樣好開心...=]嘿
不過我就慘拉..錯過左最後果班407
竟然要我行落葵芳搭車..條樓梯超得人驚--"
----------------------------------------------------------------------------------------
青訓努力丫"盡全力..無人可以話我吾得=]

|