考左成兩個星期試..上個禮拜終於考完" E.G同P.A都死哂..救命=﹏=' 晚上呀SIR話佢地太平洋吾夠人打"叫埋我去.. 雖然我吾係正選..不過後段蘭姐都比我上場.. 佢地個個都好願意分波比我..上左場10分鐘左右.. 都有5分進帳...吾錯拉:-D 因為對面都吾係太勁...所以我地輕鬆地嬴左" ------------------------------------------------------------------------ 希望進仔消防成功:-)