籃球,籃球..籃球=]
琴日跟丫SIR去左國際學校練波..
其實之前都有去過..今次見到佢地勁左好多=]
聽講佢地1暑假就番鄉下..5湖4海=_=美,英,法,俄,德,日...咩都有--"
佢地幾Nice..係咁同我講野"
哈..佢地話我射波好快"仲以為我係港青
個個都搶住同我1ON1=)哈..
識左個呀SIR..聽佢UP警察同消防D野"嘿..
今日中午又落左去射波..為青訓準備a_a
晚上去左鄧少堅跟超敏練波8點-10點..之後聽教練話林士得有個空場"
即刻飛過去..終於1on1嬴左呀SIR拉..第一次;-P
不過其實佢好累..嘿"偷雞姐!偷雞姐!
呀SIR都話我快左好多..嗯,我會繼續努力!!
聽日仲要練巧固球..崩潰s_s
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
誰可助一臂之力..我需要誰??
|