9月1號..*(
頂..吾多想番學"個頭仲係咁短t^t"
原來中四黎左好多新生..好多都係女仔"
忽..今日都吾知衰咩!?有個女新生幾令既..
我同媽仔班友講..佢地竟然走過去同個女仔講"話我想識佢..
頂..柒左"佢地班死人頭..t^t都吾知遲d見到佢會點"
佢一定以為我鍾意佢..
放學去左唱k..同聰頭,,媽仔"
依家我同聰頭諗住參加下次既歌唱比賽..合唱"
唱"好好戀愛*佢做女..我做男"哈哈...
超好笑-w-
---------------------------------------------------------------------------

如果我說..愛你一輩子*你會把它當做我們之間的承諾嗎!?
|