悶悶悶..暑假超級悶t^t我書都仲未去買" 因為我吾記得左我有咩科讀..吾知要買咩書.." 除左中,英"數之外...忽-3- 不過一開學..就好快比賽...下年吾知有冇新隊友" 有就好lu..呀sir話對今年既甲組好有希望" 所以我都會加把勁...@_@" 中午去左樓下練射三分.."準! @o@ 發現練控球既新方法..日日都需要做... --------------------------------------------------------- 暑假最白痴既一張相@o@