今日本身要NIKE L...不過好彩取消左*因為落雨既關係
其實呀偉今日都吾會去"得我同隊長+長腳--"
真係冇咩信心...吾係話佢地屎波"係驚吾夾姐,,,
改期就最好拉..可以比多d時間我準備...
呢幾日有咩做呀- -"好悶呀...大家出街玩記得叫埋我呀@_@"
廢事日日係屋企訓覺.T^T

---------------------------------------------------------------------------------------
你竟然了解我@_@"
強..
|