今朝起身咩都冇食..本身諗住帶d波衫"放學係學校練波既..不過最後都係冇心情^^"
早上番到去...打左陣波"之後就要上禮堂lu*一開始係睇d人表演..中國舞都有*
表演哂就小息..係藍座坐到傻*
上到去就開始歌唱比賽..一開始聽真係好好笑"嘿..
到左合唱..聽到彩敏佢地唱...唱得好好呀^^"最後緊係第一啦...
放左學就自己番屋企.."屋企冇人喎t^t之後彩敏佢地黎睇戲...哈"
j妹超低能..5點到到佢地就走左...我就煮飯..汁野出發去葵盛打波..
今日打左陣...無耐*聽立志佢地講野"真係勁好笑..超咸濕*11點幾到我地出去釣魚"
呀偉今日灰左...唉"算拉..
今日眼白白見到人地釣到兩條大魚..真係超大條..."不過有好多人幫手..我地都有幫*
最後佢送左條比我地喎^_^超正...不過佢地要冰...我就跑去柒仔買"頂*超得人驚囉"求命T^T
汁野都成4點幾啦...呀sir就車我番屋企"番到去"沖完涼食左少少野..就訓了^___^
|