上星期歌唱比賽...原來我留抵左本小說係禮堂呀...本書我買左冇耐炸*依家冇左t^t
本書叫*你的愛情•我在對面"好好睇嫁...仲未睇哂T^T...灰左"
今日拎成績表...我好差呀"算拉...都估到嫁啦*今年張所有精神都放哂係籃球到,,,嗯嗯"如左...=]]
今日拎獎果時柒左...我好遲先出黎"我81號,,人地都去到130幾啦"之後比人罵*超不爽...
放學就同鄧皓文食KFC...2個人+埋偉..食4人餐*但感覺好似食緊2人餐,,如果得兩杯野飲既話*
之後行下..鄧皓文去揾sa敏*我就同偉哥去左林士德...之後我就番屋企拉"
番到去整左一大輪野就訓覺-3-"冇煮,到飯tim@_@老豆自己煮..
仲好+_+今日就係咁多先...=]bi
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
感覺"比我想像中,,,淡得快*
|