聽日NIKE L選拔,,,呀偉又吾去"我又要吾知幾點放學喎...唉-3-"
好驚去吾成*難道這一年的努力要白費??
妖@_@"我先16碎仔姐..點解我要煩咁多野??辛苦...十分"
所有人都不會明白*
需要煩既野數都數吾哂..."大哥..我真係好多野諗拉*吾好再要求咁高拉..
好辛苦嫁T^T老豆..你吾番黎食飯都講聲啦...成日煮你飯都吾食"我又要比呀媽罵煮多左*
呀媽..我次次打完波真係好攰嫁啦*吾好再係咁罵人拉..啲水果食少日吾會死嫁""
同朋友既關係愈黎愈差...也許我比較煩*但我只係多心事而已-.-聽一聽吾會死...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
我已經好努力嫁拉...點解呀??努力緊做一個好既朋友...努力咁做一個好既男仔*
超努力咁做一個好既控球...""可惜到現在我都吾係一個好既朋友..好既男孩"好既控球@_@"
對我黎講好難??我婆婆媽媽..我冇天份*我冇安全感-3-"唉,,,
表面既我很陽光"內褢的卻是灰色...
從來沒我份..
|