今日全日打波..中午去左東亞打*係咁同咸濕KEN 1ON1*
之後就上車去葵盛"去左呀SIR屋企食飯..佢爸爸煎左我地琴日拎番黎果條魚"
好好味呀^^"心都暖哂...食完就落去打波...係咁3ON3--"
呀錶佢地竟然問我點樣拍波拍得咁快??送兩個字比佢地"白痴*
係咁拍波咪得囉*睇下你有冇個"心*姐...如果冇心咪會好似某某垃圾咁囉..O.k?
之後好開心=]]有個呀叔問我幾碎?.?答左佢之後"佢就話我好有前途..
可能佢係講下笑啦*不過我都好開心=]]打到11點幾..就番屋企"
做左幾十下掌上壓就沖涼"訓覺LU*好攰呀"聽日仲要比賽...
聽講鄧皓文聽日番黎香港度假拉喎=)吾知好吾好揾佢呢??..??嘿..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
或者我真係好花心,,或者拉^^"
大東:對你有信心。。吾好放棄*O.k?
|