第一日
跑左100米
個分組有問題
每組得一個入到決賽囉~
有問題
第二日
跑左4X100,4X50,跳遠..........
咩都令吾到.....唉...
個社際接力我揀錯哂D人囉
同鄧SIR跑
佢超快囉
食LUNCH同啊家文食野
佢超搞笑
番到去見到溫SIR帶既聖心
去左搵佢地傾計
佢地男仔第三,女仔第二
吾錯啦都