今日又做tsa d野.....唉...
黎老師又係日日係到罵人...唉....
食飯之次前去左黃頌行屋企
同佢係屋企裹面挽籃球^^
我問佢借左NBA LIVE 2010返屋企挽(好挽呀~~)
之後我地又搭的士去大中食雲南米線
果到D人好有問題
坐係對果D人都係到罵話蝦細路
食完行左陣撞到我啊哥同我啊DAD= =
------------------------------------------------------------------------------
中有29日