| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 |
|
|
星球大戰 |
彬仔....生日快樂^^
...................................................................................
哼.....琴晚比兩個笨蛋捉左去玩msn
打波都以經打到成點幾....返到屋企都要冇得訓....可憐死
兩個笨蛋係度勁send相....笨蛋女友都幾靚^^
別誤會....這兩個笨蛋是在遊戲中認識的...一個台灣人一個香港人
哈哈....send左好多女生相比我睇@@(怎好像色狼大集會)....正!!!
最後去到3點幾就散會....今早9點幾就醒左
詳細不多講....大多是坐下溫下玩下
到了中午...星球大戰的前夕....我在房中溫書等補習
特然聽到幾聲爆糟....一聽就知大哥和father吵起上來
還有打鬧聲.....慢慢演變成6國大風相....媽加入戰團....我一個在房中都懶得理
誰知阿sir打來...給他聽到吵架聲==....害我補習不成
暈死...這算不算叫做放飛機.....
大戰過後就是一個平靜的荒野...靜得令人害怕
ps:....是你說的太差還是我沒有進步==???...我真的一句也聽不到
下次中文plz...不然...我也懶得和你說話了....聽不明的
怎樣講下去....你了解?
ps:原來沒有....從來都沒有.....
|
|
刊登時間︰2006-02-13 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|