2006 年 2 月 12 日  星期日 晴天

 

 

星球大戰

彬仔....生日快樂^^

...................................................................................

哼.....琴晚比兩個笨蛋捉左去玩msn

打波都以經打到成點幾....返到屋企都要冇得訓....可憐死

兩個笨蛋係度勁send相....笨蛋女友都幾靚^^

別誤會....這兩個笨蛋是在遊戲中認識的...一個台灣人一個香港人

哈哈....send左好多女生相比我睇@@(怎好像色狼大集會)....正!!!

最後去到3點幾就散會....今早9點幾就醒左

詳細不多講....大多是坐下溫下玩下

到了中午...星球大戰的前夕....我在房中溫書等補習

特然聽到幾聲爆糟....一聽就知大哥和father吵起上來

還有打鬧聲.....慢慢演變成6國大風相....媽加入戰團....我一個在房中都懶得理

誰知阿sir打來...給他聽到吵架聲==....害我補習不成

暈死...這算不算叫做放飛機.....

大戰過後就是一個平靜的荒野...靜得令人害怕

ps:....是你說的太差還是我沒有進步==???...我真的一句也聽不到

下次中文plz...不然...我也懶得和你說話了....聽不明的

怎樣講下去....你了解?

ps:原來沒有....從來都沒有.....

 刊登時間︰2006-02-13 12:37 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容