2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天

 

 

好黑啊

琴日....見得閒

去左買波...我只係用左100蚊...其他我阿媽出

正^^....本身打算買nike3000....不過成399...折左都36x

好貴呢....個心吾多過意得去...哈哈...

最後買左2000的...都是28x...其實都好貴啦^^

跟住....琴晚比幾條仆街整到我要成4點幾先有得訓(原諒我爆糟@@)

今朝仲要9點幾起身去打波....要我的命??~~

最打波打到頭暈==...一定係因為冇食早餐加睡眠不足...那幾條xx於心何忍

一個星期沒打波...退步好多...打2個鐘以經暈暈到~~

難道老了?....11點幾返屋企...更可憐呢

沒門口入啊....成身靜係帶左個波出去...冇電話...冇鎖匙!!...按門鐘又沒人應

靜係聽到隻死人貓條脛個'long long'發出"嚀嚀"聲...

正一死野黎==....激死我了...呆等...等到成12點先有得返屋企

還要比阿sir放飛機....好黑啊....

待續....

................................................................................................

冇想到...又回復返以前瘋狂的生活

今天共打了4part波...何謂4pat波??

朝早自己打完一次....中午就比人捉左去'吧'年??....我又高了??....為什麼每個人看到我都

話我又高左....吼...比人拿左黎做話題....

4點幾返到屋企....本身比算訓教教....當然我咁講就代表我又沒得訓啦

接到歉電話...去協青打波...這是第2part...大概打到7點幾...都沒人打的

好悶...跟住等埋一個女仔...就拉左我去打好耐冇打過ge羽毛球

哈哈....我地又見面喇....靚女靚女呢....哈哈

今天終於問左佢叫咩名....不過我而家又吾記得左....呵呵....下次問過

好似係未姓蔡的?

我地去swh室內打...同一個公公一個婆婆打

久違的羽毛球....打落去....退步左好多...真係好多呢

眼見旁邊個場好勁....有個女教練係到教兩個中年人

我係到勁偷師....學左不少....不過佢要做的事...確是好難先做到...最少要練萬幾次

另一邊係一個中年人同兩個好細ge女孩.....細路女打得超好= =

我諗佢可以打贏不少的識的人~~....打到9點就返屋企食飯

食完飯坐左陣...又比阿歉叫左出去

這是第4part.....靚女@@....我們又見面了.....哈哈

打到1點幾自有得返屋企

ps:...今日又拉親= =....位置仲要接近子孫根~~

好痛....好似arm arm做完一字馬~~....我快要爆袋袋了@@

PS2:...命運就是命運~~....總是逃不過的

每次穿黑3出晚街就會比人查身分證==...今次又比人查了...這就是命運?

以後絕不會再穿黑3==

 刊登時間︰2006-02-05 12:17 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容