琴日....見得閒
去左買波...我只係用左100蚊...其他我阿媽出
正^^....本身打算買nike3000....不過成399...折左都36x
好貴呢....個心吾多過意得去...哈哈...
最後買左2000的...都是28x...其實都好貴啦^^
跟住....琴晚比幾條仆街整到我要成4點幾先有得訓(原諒我爆糟@@)
今朝仲要9點幾起身去打波....要我的命??~~
最打波打到頭暈==...一定係因為冇食早餐加睡眠不足...那幾條xx於心何忍
一個星期沒打波...退步好多...打2個鐘以經暈暈到~~
難道老了?....11點幾返屋企...更可憐呢
沒門口入啊....成身靜係帶左個波出去...冇電話...冇鎖匙!!...按門鐘又沒人應
靜係聽到隻死人貓條脛個'long long'發出"嚀嚀"聲...
正一死野黎==....激死我了...呆等...等到成12點先有得返屋企
還要比阿sir放飛機....好黑啊....
待續....
................................................................................................
冇想到...又回復返以前瘋狂的生活
今天共打了4part波...何謂4pat波??
朝早自己打完一次....中午就比人捉左去'吧'年??....我又高了??....為什麼每個人看到我都
話我又高左....吼...比人拿左黎做話題....
4點幾返到屋企....本身比算訓教教....當然我咁講就代表我又沒得訓啦
接到歉電話...去協青打波...這是第2part...大概打到7點幾...都沒人打的
好悶...跟住等埋一個女仔...就拉左我去打好耐冇打過ge羽毛球
哈哈....我地又見面喇....靚女靚女呢....哈哈
今天終於問左佢叫咩名....不過我而家又吾記得左....呵呵....下次問過
好似係未姓蔡的?
我地去swh室內打...同一個公公一個婆婆打
久違的羽毛球....打落去....退步左好多...真係好多呢
眼見旁邊個場好勁....有個女教練係到教兩個中年人
我係到勁偷師....學左不少....不過佢要做的事...確是好難先做到...最少要練萬幾次
另一邊係一個中年人同兩個好細ge女孩.....細路女打得超好= =
我諗佢可以打贏不少的識的人~~....打到9點就返屋企食飯
食完飯坐左陣...又比阿歉叫左出去
這是第4part.....靚女@@....我們又見面了.....哈哈
打到1點幾自有得返屋企
ps:...今日又拉親= =....位置仲要接近子孫根~~
好痛....好似arm arm做完一字馬~~....我快要爆袋袋了@@
PS2:...命運就是命運~~....總是逃不過的
每次穿黑3出晚街就會比人查身分證==...今次又比人查了...這就是命運?
以後絕不會再穿黑3==