2006 年 2 月 3 日  星期五 晴天

 

 

手信???

.....今天興致所在.....

(('特燈'))早起身去打波....點知去到協青....唉

又白行了....哼....最衰就是子軒....拿左我個波...又吾比返我

整到我沒波...沒得去街場打...要迫住去協青

算....找天得閒去買返到波

費事自己咁麻煩

接著回家就冇事做了...本想溫書書

誰知打機打了半天....唉.....又整天沒溫書了

對啊....最衰都係啊邊個囉@@.....你心虛???

明天一定要努力

還有今天晚上...father and 媽外遊回家了喇

叫他們帶手信...他們卻帶很多野食回來

由他們回來到現在我都一直食啦....想食死我?.....還有'留連糖'

不喜歡食....誰要==??

ps:怎又想起這些事....這幾天都一直想

對啊....我不懂喇....我不懂怎去做啦....不如和我說一下

你想怎樣嗎?................

 刊登時間︰2006-02-03 11:18 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容