2006 年 1 月 26 日  星期四 晴天

 

 

累得開心

哇....又到3點了

是0晨3點....好耐冇試過打波打咁耐...由9點打到3點

明天還打算9點起身去剪剪煩惱絲...不過現在點好呢....搞不好...明天我會暴斃的wor

11點還要補習啦....我快要死給你們看了

算....明天私事明天再算(現在不是27號了?==)...說話就是這樣說的啦

講返今日...本身...早就決定左今早去剪髮的...不過一起身

打比阿sir....問佢今天幾點黎補習...佢竟答我大約10點半啦@@

我起身以經10點了wor....唯有張剪髮的事延後啦

誰知...11點-12點-1點@@....1點佢先黎...唉

又給他騙了...可悲!!!

還要只補一個鐘...天啊...等他的時間還長過補的時間==

無言了....跟住食完晚飯後...就過協青打波

今日有隊防守好硬朗的隊啊...只是打他們那場

以經用盡氣力....最後由我射走他們...呵呵....利害???...我往往都是當這樣的角色@@

打到1點幾...以經開始冇人...我地自己2打2

我同施長,郭志同阿歉....雖然吾係好想打...因為累到不想走....加上自己又整傷左自己

不過打落去又好好玩....好搞笑....笑到我肚抽根@@(真的)...還笑到我倒地啦

笑聲過後...最後我同施長贏啦....我們來個鬥射罰球....入最少那個要做掌上壓

最後郭志要做100下....    施長做40下@@.....呵呵....好好玩

亦好累累....去訓嚕...^^.....晚安安

PS:....'what is love'...很可笑的話題...因為我也不懂

不過我了解什麼是恨...恨一個人永遠比去愛一個人容易得多....你同意??

 刊登時間︰2006-01-27 02:55 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容