哇....又到3點了
是0晨3點....好耐冇試過打波打咁耐...由9點打到3點
明天還打算9點起身去剪剪煩惱絲...不過現在點好呢....搞不好...明天我會暴斃的wor
11點還要補習啦....我快要死給你們看了
算....明天私事明天再算(現在不是27號了?==)...說話就是這樣說的啦
講返今日...本身...早就決定左今早去剪髮的...不過一起身
打比阿sir....問佢今天幾點黎補習...佢竟答我大約10點半啦@@
我起身以經10點了wor....唯有張剪髮的事延後啦
誰知...11點-12點-1點@@....1點佢先黎...唉
又給他騙了...可悲!!!
還要只補一個鐘...天啊...等他的時間還長過補的時間==
無言了....跟住食完晚飯後...就過協青打波
今日有隊防守好硬朗的隊啊...只是打他們那場
以經用盡氣力....最後由我射走他們...呵呵....利害???...我往往都是當這樣的角色@@
打到1點幾...以經開始冇人...我地自己2打2
我同施長,郭志同阿歉....雖然吾係好想打...因為累到不想走....加上自己又整傷左自己
不過打落去又好好玩....好搞笑....笑到我肚抽根@@(真的)...還笑到我倒地啦
笑聲過後...最後我同施長贏啦....我們來個鬥射罰球....入最少那個要做掌上壓
最後郭志要做100下.... 施長做40下@@.....呵呵....好好玩
亦好累累....去訓嚕...^^.....晚安安
PS:....'what is love'...很可笑的話題...因為我也不懂
不過我了解什麼是恨...恨一個人永遠比去愛一個人容易得多....你同意??