.....今天真是無聊得極.....
可算是無所事事....通街遊蕩....一直都是食風
去到邊度食到邊到.....一朝早....準時11點45分到達什麼環貿中心...
辦理換領身份証....想不到不到半小時以經搞好了
那個什麼中心正是處於海邊....一路行就一路食風....都吾好話....感覺真係好鬼難頂
辦理完後....用了數分鐘去想之後應該去邊....決定先回屋企拿退學書
交回ive.....實說....我以經拖了他們兩至三星期了
回ive辦好後.....又是變得慢無目的了....一直在杏花村遊蕩....人又不想返屋企..
不過自己又無地方去.....兩頭吾到岸....最後在海邊坐著...食食風...
不過我肯定的是.....杏花村 d風係大過西灣河好多....凍到傻
跟住又無聊走左去cwb行行.....行到時間差不多就過mk補習了
今天阿sir依舊一個字...串.....這是他的本色吧
接著利害的地方來了....又是我的最愛
行路....補完習後....由mk行到去太子(因為行錯路的關係)
再由太子行到去尖沙咀.....我把整條星光大道....通通行曬....邊個話靜係情侶先會行
我而家就行比你睇.....整個過程....用左我三個鐘.....我要成9點半先返到屋企
....也是話我提早看燈色....不過有個地方確是幾靚...值得大家去下啊
不久又出去買野食....因為我真的很肚餓
(我是說真的....我真的很凍....不是我不想和你通電下去啊
不過....今次確是給了我一種我們初相識時的感覺....雖然沒有話題
不過我依然期待啊)...
回家後又接了阿歉電話....我又要出來打深夜波....呵呵
現在時間3:15.............很累....但又不想訓.....
ps:.....我做了啦....監介總會有...不過只在乎你用什麼心態來看啦
努力吧....朋友