2005 年 12 月 21 日  星期三 晴天

 

 

.....今天真是無聊得極.....

可算是無所事事....通街遊蕩....一直都是食風

去到邊度食到邊到.....一朝早....準時11點45分到達什麼環貿中心...

辦理換領身份証....想不到不到半小時以經搞好了

那個什麼中心正是處於海邊....一路行就一路食風....都吾好話....感覺真係好鬼難頂

辦理完後....用了數分鐘去想之後應該去邊....決定先回屋企拿退學書

交回ive.....實說....我以經拖了他們兩至三星期了

回ive辦好後.....又是變得慢無目的了....一直在杏花村遊蕩....人又不想返屋企..

不過自己又無地方去.....兩頭吾到岸....最後在海邊坐著...食食風...

不過我肯定的是.....杏花村 d風係大過西灣河好多....凍到傻

跟住又無聊走左去cwb行行.....行到時間差不多就過mk補習了

今天阿sir依舊一個字...串.....這是他的本色吧

接著利害的地方來了....又是我的最愛

行路....補完習後....由mk行到去太子(因為行錯路的關係)

再由太子行到去尖沙咀.....我把整條星光大道....通通行曬....邊個話靜係情侶先會行

我而家就行比你睇.....整個過程....用左我三個鐘.....我要成9點半先返到屋企

....也是話我提早看燈色....不過有個地方確是幾靚...值得大家去下啊

不久又出去買野食....因為我真的很肚餓

(我是說真的....我真的很凍....不是我不想和你通電下去啊

不過....今次確是給了我一種我們初相識時的感覺....雖然沒有話題

不過我依然期待啊)...

回家後又接了阿歉電話....我又要出來打深夜波....呵呵

現在時間3:15.............很累....但又不想訓.....

ps:.....我做了啦....監介總會有...不過只在乎你用什麼心態來看啦

努力吧....朋友

 刊登時間︰2005-12-22 03:08 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容