2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天

 

 

呵呵....

今晚吾得閒....所以早d打日記啦

多謝高高ge生日禮物and電話啊....今朝先arm arm收到^^

係今年收到ge第一份禮物(不過時間好似早左d==)....好開心啊

雖然怪怪地....不過真係好多謝.....好感動@@

哈哈.....祝返你...同女朋友生活得快快樂樂^^

不過記得...我生日果日要同我講返聲生日快樂wor!!!

今晚要補習啊....不過而家d功課都未做過

好忙啊....睇黎今晚我又要聽道理了@@

最後補返句....玉玉生日快樂....琴晚講ge野我一定會做的

呵呵....不過我的禮物不可少wor

........................................................................................................

唉....到最後都係冇補習....又比阿sir放飛機

4點幾去左協青打波....感覺好無聊唷

對手一點也不認真(討厭這樣的人)...

...我5點半就走先....因為要設屋企打裝呢.....臨走仲比阿歉迫左我同d細路打波

整到我好有玩細路feel....

....我吾使跳...佢地以經拿吾到我個波了....好無聊啊

今天打裝....先知原來自己個族

根本就沒有出隊去打....就只有我自己4個人@@

要打10幾人....奇蹟的

打贏了...............................................

 

ps:....我情願做一個無情的人....

 刊登時間︰2005-11-12 02:50 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容