| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |
 |
|
|
|
呵呵....
今晚吾得閒....所以早d打日記啦
多謝高高ge生日禮物and電話啊....今朝先arm arm收到^^
係今年收到ge第一份禮物(不過時間好似早左d==)....好開心啊
雖然怪怪地....不過真係好多謝.....好感動@@
哈哈.....祝返你...同女朋友生活得快快樂樂^^
不過記得...我生日果日要同我講返聲生日快樂wor!!!
今晚要補習啊....不過而家d功課都未做過
好忙啊....睇黎今晚我又要聽道理了@@
最後補返句....玉玉生日快樂....琴晚講ge野我一定會做的
呵呵....不過我的禮物不可少wor
........................................................................................................
唉....到最後都係冇補習....又比阿sir放飛機
4點幾去左協青打波....感覺好無聊唷
對手一點也不認真(討厭這樣的人)...
...我5點半就走先....因為要設屋企打裝呢.....臨走仲比阿歉迫左我同d細路打波
整到我好有玩細路feel....
....我吾使跳...佢地以經拿吾到我個波了....好無聊啊
今天打裝....先知原來自己個族
根本就沒有出隊去打....就只有我自己4個人@@
要打10幾人....奇蹟的
打贏了...............................................
ps:....我情願做一個無情的人....
|
|
刊登時間︰2005-11-12 02:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|