baby....don't cry
男兒淚水不輕流....很快就會冇事喇....不要這樣輕易就放棄
女仔不喜歡愛喊的男仔唷....少事吧....雨後天晴
彩虹很快會出現的....my sweet.....努力吧!!!!!!!
琴晚等到5點先訓...哈哈
最後都係等吾到,而家諗起先覺得自己好白痴==
so5點先訓...7點半起身再睇下,一樣沒...不過琴日上完成日堂加成晚沒訓過
超累==...見未夠鐘返學,就去訓陣先,一訓就訓到差吾多9點
hoho...遲到嚕
返到去遲左20分鐘...不過算啦
今天上午玩group discussion and presentation
都以經吾係讀中7啦...避都避吾到,好恐怖啊.........
恐怖過後,要我們去聽講座...原來又係琴日聽果d...因為聽過
so可以吾聽...早放lunch^^...才11點==
諗左陣,決定先回家zzz...真係好累呢
訓左兩個鐘到...準時一點半自動起身...icq左陣
哈哈...又遲到喇...今次遲左差吾多十分鐘><覺得自己越黎越壞了
上左陣堂...有一個新ge女miss黎教我地
佢教得so悶啊...整到我訓著左
之前果個lenny咪幾好...聽佢書>完全吾想訓的
看來習慣來的,一訓就訓到放學嚕...哈哈
so精神呢^^
放學就回家嚕...
聽日下午好似吾使上堂...咩什麼activities==
我記得好似有人提議打波,咩波都打@@>so無聊呢
我吾想係ive度打波啊...吾係陣間比人睇到我打咩波都咁勁@@
叫我入校隊就吾好啦==...你要知道呢
我生係文理人,死係文理鬼^^
我只會為6s and文理效力的...so明天做個女仔
係場邊睇就算嚕