2005 年 9 月 8 日  星期四 晴天

 

 

 

baby....don't cry

男兒淚水不輕流....很快就會冇事喇....不要這樣輕易就放棄

女仔不喜歡愛喊的男仔唷....少事吧....雨後天晴

彩虹很快會出現的....my sweet.....努力吧!!!!!!!

琴晚等到5點先訓...哈哈

最後都係等吾到,而家諗起先覺得自己好白痴==

so5點先訓...7點半起身再睇下,一樣沒...不過琴日上完成日堂加成晚沒訓過

超累==...見未夠鐘返學,就去訓陣先,一訓就訓到差吾多9點

hoho...遲到嚕

返到去遲左20分鐘...不過算啦

今天上午玩group discussion and presentation

都以經吾係讀中7啦...避都避吾到,好恐怖啊.........

恐怖過後,要我們去聽講座...原來又係琴日聽果d...因為聽過

so可以吾聽...早放lunch^^...才11點==

諗左陣,決定先回家zzz...真係好累呢

訓左兩個鐘到...準時一點半自動起身...icq左陣

哈哈...又遲到喇...今次遲左差吾多十分鐘><覺得自己越黎越壞了

上左陣堂...有一個新ge女miss黎教我地

佢教得so悶啊...整到我訓著左

之前果個lenny咪幾好...聽佢書>完全吾想訓的

看來習慣來的,一訓就訓到放學嚕...哈哈

so精神呢^^

放學就回家嚕...

聽日下午好似吾使上堂...咩什麼activities==

我記得好似有人提議打波,咩波都打@@>so無聊呢

我吾想係ive度打波啊...吾係陣間比人睇到我打咩波都咁勁@@

叫我入校隊就吾好啦==...你要知道呢

我生係文理人,死係文理鬼^^

我只會為6s and文理效力的...so明天做個女仔

係場邊睇就算嚕

 刊登時間︰2005-09-08 09:10 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容