| 2005 年 9 月 9 日 星期五 |
 |
|
|
last |
今天早上依常回ive上課...好在沒有遲到
留下一個美好的印象給lenny吧
早上又是那個好miss教吧...害我又睡了,她講書真的很悶
起身就以經到左lunch...so趕返屋企整d野
返到家才12點10,用了20分鐘吧
很快就整完了...眼見桐on左line...就同她玩左一陣icq
感覺she is so cheap!!!......一d良心都冇
算,吾理得佢==
哈哈...玩到遲到...今次遲左20分鐘
下午睇電影=='I am sam'
so感人呢...看到我有d想喊...有機會想在看多一次
準時4點10放學
跟住同koko,文傑食點東西...冇吃lunch
so肚餓呢
再同文傑傾左陣計...傾到成9點多and go home
|
|
刊登時間︰2005-09-10 12:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|