2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天

 

 

last

今天早上依常回ive上課...好在沒有遲到

留下一個美好的印象給lenny吧

早上又是那個好miss教吧...害我又睡了,她講書真的很悶

起身就以經到左lunch...so趕返屋企整d野

返到家才12點10,用了20分鐘吧

很快就整完了...眼見桐on左line...就同她玩左一陣icq

感覺she is so cheap!!!......一d良心都冇

算,吾理得佢==

哈哈...玩到遲到...今次遲左20分鐘

下午睇電影=='I am sam'

so感人呢...看到我有d想喊...有機會想在看多一次

準時4點10放學

跟住同koko,文傑食點東西...冇吃lunch

so肚餓呢

再同文傑傾左陣計...傾到成9點多and go home

 刊登時間︰2005-09-10 12:52 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容