2005 年 9 月 20 日  星期二 晴天

 

 

今天到左9點3先決定返學

因為9點3先看到時間表....本身真打算吾返....留在家中發呆好了

不過最後都係返左...返到去又遲到了

老實講....真係灰到冇得再灰了

上左兩堂英文...就有一個鐘lunch,才11點半

同文傑落左去杏花村食啦

12點半返到學校繼續上堂...而文傑佢就放學了

一連三堂的電腦堂...要我對足電腦3個鐘...係屋企我都吾會對咁耐啦

最後訓左==....因為太無聊了....開icq,msn又無聊wor

唉....無聊的堂

跟住到左最後的英文堂....list ....玩對答

兩人一組.....不過學生係單數的.....我咁講....我諗你地應該知咩事啦

特張....特左我出黎

最後我要同miss玩啊....比佢問左我好多問題

幸好我識答曬佢......not bad^^

4點半放學....放學後d野我吾寫嚕......

 

ps:我真不明女人是想什麼的....現在是我心情吾好呢....為什麼還要這對我???

對我不理睬....真是很大的安慰呢...我應該要多謝你???

不過算....咁多次了....我早以習慣....又來次半個月吧.....

你不在意....我也冇所謂....只有再沉默半個月....對嗎???

奇怪的女人....永看不通你的心

 刊登時間︰2005-09-20 10:44 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容