| 2005 年 9 月 20 日 星期二 |
 |
|
|
|
今天到左9點3先決定返學
因為9點3先看到時間表....本身真打算吾返....留在家中發呆好了
不過最後都係返左...返到去又遲到了
老實講....真係灰到冇得再灰了
上左兩堂英文...就有一個鐘lunch,才11點半
同文傑落左去杏花村食啦
12點半返到學校繼續上堂...而文傑佢就放學了
一連三堂的電腦堂...要我對足電腦3個鐘...係屋企我都吾會對咁耐啦
最後訓左==....因為太無聊了....開icq,msn又無聊wor
唉....無聊的堂
跟住到左最後的英文堂....list ....玩對答
兩人一組.....不過學生係單數的.....我咁講....我諗你地應該知咩事啦
特張....特左我出黎
最後我要同miss玩啊....比佢問左我好多問題
幸好我識答曬佢......not bad^^
4點半放學....放學後d野我吾寫嚕......
ps:我真不明女人是想什麼的....現在是我心情吾好呢....為什麼還要這對我???
對我不理睬....真是很大的安慰呢...我應該要多謝你???
不過算....咁多次了....我早以習慣....又來次半個月吧.....
你不在意....我也冇所謂....只有再沉默半個月....對嗎???
奇怪的女人....永看不通你的心
|
|
刊登時間︰2005-09-20 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|