剛剛訓醒==.....唉,冇事做so打下日記解悶
well....琴晚又訓吾著喇
聽歌聽左成晚.....超無聊!!!!!!!
祖兒....還未....很好聽oo.........聽o左我成晚.......well well....好少聽咁耐歌
好快就到左早上
繼續發呆...呵呵......10點悶到我出左去打波
oo.....一出去就落雨...一路淋雨一路打波,so舒服......多麼涼快
不過只係落左陣間....以經淋到我成身濕曬...好似沖完涼@@
都吾明....明明有4邊場....而且仲有一個場係空的
但係d一家大小總係喜歡黎我個場打....仲要叫我鬥波...1個打2個=>有病!!
好快....我用緊果個場以經變成左一個遊樂場....很多很多的小朋友
他們還要鬥波....完全不理我的感受........fuck!!!!!
差d想發皮4....罵佢地...
不過算....吾同佢地計.....我走
1點幾返到屋企.....就去訓豬喇.....可以係太耐冇打過波
有少許中暑
暈暈地呢..............................仲有啊
而家落緊雨....唉.....都吾知今晚有d咩地方好去....灰灰
oo...忘記了
大家!!中秋節快樂∼∼....什麼都好,心想事成就好了
最好....當然是每天快樂啦