2005 年 9 月 18 日  星期日 雨天

 

 

剛剛訓醒==.....唉,冇事做so打下日記解悶

well....琴晚又訓吾著喇

聽歌聽左成晚.....超無聊!!!!!!!

祖兒....還未....很好聽oo.........聽o左我成晚.......well well....好少聽咁耐歌

好快就到左早上

繼續發呆...呵呵......10點悶到我出左去打波

oo.....一出去就落雨...一路淋雨一路打波,so舒服......多麼涼快

不過只係落左陣間....以經淋到我成身濕曬...好似沖完涼@@

都吾明....明明有4邊場....而且仲有一個場係空的

但係d一家大小總係喜歡黎我個場打....仲要叫我鬥波...1個打2個=>有病!!

好快....我用緊果個場以經變成左一個遊樂場....很多很多的小朋友

他們還要鬥波....完全不理我的感受........fuck!!!!!

差d想發皮4....罵佢地...

不過算....吾同佢地計.....我走

1點幾返到屋企.....就去訓豬喇.....可以係太耐冇打過波

有少許中暑

暈暈地呢..............................仲有啊

而家落緊雨....唉.....都吾知今晚有d咩地方好去....灰灰

oo...忘記了

大家!!中秋節快樂∼∼....什麼都好,心想事成就好了

最好....當然是每天快樂啦

 刊登時間︰2005-09-18 04:45 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容