2005 年 9 月 27 日  星期二 雨天

 

 

一天很正常的上課日唷

不過上英文堂果時....我先發覺miss都幾風趣@@

佢教我地日文==....問人依d野幾多$$

應該講:二姑奶幾時嫁??==

....成堂英文堂係度係咁笑....d同學仲搞野............不過我好有口德的

吾講

跟住隻豬去兩堂英文堂就話放學嚕....留下我一個

上埋d無聊ge電腦堂....=>三個鐘==

訓左個半鐘....開住msn==....真係好無聊的堂!!!!!!!

ps:我今日又淋雨嚕~~

 刊登時間︰2005-09-27 10:57 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容