因為無聊得很@@....所以用左d時間改左個背景....不過時間實在太多了==...
本想張個日記板大改的....不過整到中間....先發覺吾識整~~
唉....只怪自己太笨了....睇黎睇去都睇吾明果d所謂ge語法係點寫的....唉
吾怪得知石器裡面d朋友成日稱呼我...笨笨啦...而家終於明了
不過我喜歡人稱呼我帥帥@@多d.....吾明我講咩的人....大可不理我說什麼
仲有本身想換埋首歌的...不過我覺得真係好好聽呢==...吾捨得轉呢^^
現在的背景還好吧...別再同我講看不到d字喇
除非你是色盲的....我看得粉清楚呢
算....吾講費話了
今天我本人覺得根本就不可算是上課日
只是上一堂會計堂....我又要遲到wor....遲了大約十分鐘
諗諗下由開學到而家...我都未試過上足一堂的...總是遲差不多十分鐘的
哈哈....不過有時係文傑害的!!!....哼==
上到11點半就放學嚕...再比返d野比果隻豬...就離開ive...呵呵...豬豬兄努力了
跟住自己走左m記食lunch...特別喜歡坐果個位...有好多的回憶^^
呆左成個鐘先返到屋企...
整完自己d事就同桐玩左陣icq...因為粉久冇同佢講野了...
哈.....一樣冇變...一樣係衰人一個==
不過佢可能真係冇錯的...什麼都只是我單方面的...單方面的見解...怎可以說是對
不過我所講的真是我的感覺...也許你的朋友從不在意這些
不過我.....唉.....不知怎講才好....或者又是我的自私在作怪了
anyway....sor!!....又令你受氣了....我應好好改善一下自己的eq吧
下次希望不會再好像吵架一樣吧...
跟住本身要補習的....不過阿sir又話做緊野...吾黎得了
最重要的是他約我的....
為什麼做什麼事都不順意的........
ps:有點心灰了.....心情很低落唷....
兩個不同的世界...相見也很難
never had a dream come true