2005 年 10 月 2 日  星期日 雨天

 

 

好....

到今日lu....早上好早就起左身喇....好似6點半左起左身

睇下狗狗震@@.....琴晚做的....我都沒空睇==

so而家先睇囉.....哈哈.....我冇較麗音的@@....英文片當然要聽英文啦

呵呵....學下英文ma....

睇完差吾多要去打羽毛球嚕....約左emma佢地好似係10點半....時間arm arm好

可能因為太耐冇打啦....打幾下...隻手以經好痛喇...死文傑仲要成日打我反手

痛到我眼淚水都標埋出黎....打完仲發現有少許腫左==

明天隻手一定動不到....吾使寫字仲好

打到一點到就走....去o左食lunch...又m記==

係m記見到以前f1個男仔.....佢一見到我就係度笑....笑到我有d監介

不過呢....你地吾講...我真睇吾到佢呢....而家就連個名都吾記得

anyway......咩都好啦....多謝曬==

成2點半先返到屋企啊....跟住要開住個icq比神神send野

衰人...用左我1G容量....仲要係d無聊野

睇到都傷心啊....你記住快d拿返走啊....我吾要我部腦有依d咁ge野啊....哼!!

3回幾就出左去同阿歉打籃球

倒霉唷.....一去到就鬥波....arm arm入第一波就落雨

又淋到我濕曬....等到停雨....因為心有不金@@...吾要只係入左一球就走啊

so射左陣球...不過因為隻手好痛...所以我用左手射呢

我地仲玩左手射key....我射極都吾入....最後比王浩賢win左~~

跟住再同人鬥下球就走喇

可能因為淋左陣雨...冷一冷....再打波....熱一熱

病o左@@....打到第二場波就以經有d暈嚕....所以輸左==

返到屋企勁頭暈...連飯都食吾到

本身要補習的....不過因為頭暈....所以又比我推左lu

ps:.....想左了幾晚的時間....總算有點決定了....現在先交代一下

ive暫時決定讀到上學期完...學期完我就不會再繼續讀嚕

呼@@....諗完....總算鬆了一口氣....少了一件煩事....現在只是還有一點家事

還未搞好....我想應該很快可以....回復以往^^

 刊登時間︰2005-10-03 12:34 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容