今日試左第一次走堂嚕
走左一朝早一個鐘我英文堂....本身我要8點半返學的
不過最後都係冇返...去到9點幾先返學...我明明好早就起左身==
不過就係吾想返學...我又不是有野做wor
我就只係坐左係部電腦面前發呆~~...係咩都無做的...一直望著hand了機的電腦
我都吾知痴左咩線...望左成廿分鐘先重開過部電腦
7點半起身....呆到8點半....
什麼都冇做...就只係吾想返學....
最後返到學校ge時間以經係9點半了...係時候上第二堂
不過又係英文...我去食埋早餐以經遲左15分鐘了
又遲到嚕...miss問我早上做咩吾返學...我作左個藉口
我遲左起身@@...呵呵...我又講大話嚕
最後我比佢拿左黎做講題...大家知道遲起身ge英文係咩嗎==
我答左佢wake up later@@
哈哈.....算啦....吾提嚕
跟住都冇咩特別嚕....不過感覺上今日d堂非常悶呢
..............跟住吾知做左d咩
成9點幾先返到屋企
家事吧....大家大可不理==
識我的人都知我的家庭是很煩...時常都令我煩腦==
也令我發了很多人的皮氣@@...記得現在先別和我說話唷....否則我會打你的!!!
現在什麼都說了嚕...現在我想誰也知我發生什麼事...別再說我什麼都不講
有些事不能說就是不能說~~....難道我想的???
ps:今天又淋雨嚕==
是唷....今天我還記得是你開學了...雖然我暫時什麼都不想說...煩事太多了
不過anyway....開學快樂唷....別給我看死....我就放心了