2005 年 9 月 26 日  星期一 雨天

 

 

今日試左第一次走堂嚕

走左一朝早一個鐘我英文堂....本身我要8點半返學的

不過最後都係冇返...去到9點幾先返學...我明明好早就起左身==

不過就係吾想返學...我又不是有野做wor

我就只係坐左係部電腦面前發呆~~...係咩都無做的...一直望著hand了機的電腦

我都吾知痴左咩線...望左成廿分鐘先重開過部電腦

7點半起身....呆到8點半....

什麼都冇做...就只係吾想返學....

最後返到學校ge時間以經係9點半了...係時候上第二堂

不過又係英文...我去食埋早餐以經遲左15分鐘了

又遲到嚕...miss問我早上做咩吾返學...我作左個藉口

我遲左起身@@...呵呵...我又講大話嚕

最後我比佢拿左黎做講題...大家知道遲起身ge英文係咩嗎==

我答左佢wake up later@@

哈哈.....算啦....吾提嚕

跟住都冇咩特別嚕....不過感覺上今日d堂非常悶呢

..............跟住吾知做左d咩

成9點幾先返到屋企

家事吧....大家大可不理==

識我的人都知我的家庭是很煩...時常都令我煩腦==

也令我發了很多人的皮氣@@...記得現在先別和我說話唷....否則我會打你的!!!

現在什麼都說了嚕...現在我想誰也知我發生什麼事...別再說我什麼都不講

有些事不能說就是不能說~~....難道我想的???

ps:今天又淋雨嚕==

是唷....今天我還記得是你開學了...雖然我暫時什麼都不想說...煩事太多了

不過anyway....開學快樂唷....別給我看死....我就放心了

 刊登時間︰2005-09-26 11:24 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容