2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天

 

 

今日上左兩個鐘左放學喇....先係10點半....so早

所以係ive打左陣籃球...可以說發洩吧...心中勁不順...

跟住就接到阿平電話...話佢要返學校吹比賽...叫我一齊返...自己又冇野做

so就陪佢返...不過又要等果個白痴

就留係ive等佢落堂...自己去o左圖書館睇牒牒...睇龍貓^^....勁好睇

不過又吾夠時間睇曬佢...so就借左返屋企睇

..............跟住返左學校囉

今天心情極差....吾寫喇...

大個d???......那你叫什麼???....baba???.....我從不喜歡求人做事的

現在是這樣.....永遠都是這樣

 刊登時間︰2005-10-07 01:11 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容