| 2005 年 10 月 6 日 星期四 |
 |
|
|
|
今日上左兩個鐘左放學喇....先係10點半....so早
所以係ive打左陣籃球...可以說發洩吧...心中勁不順...
跟住就接到阿平電話...話佢要返學校吹比賽...叫我一齊返...自己又冇野做
so就陪佢返...不過又要等果個白痴
就留係ive等佢落堂...自己去o左圖書館睇牒牒...睇龍貓^^....勁好睇
不過又吾夠時間睇曬佢...so就借左返屋企睇
..............跟住返左學校囉
今天心情極差....吾寫喇...
大個d???......那你叫什麼???....baba???.....我從不喜歡求人做事的
現在是這樣.....永遠都是這樣
|
|
刊登時間︰2005-10-07 01:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|