2005 年 10 月 1 日  星期六 晴天

 

 

 

今天本身想返文理打下乒乓波....

不過諗諗下....上個星期先返完....返得太密會好怪的

始終自己以經吾係文理的學生ma....不過真係好想打==...因為吾係文理打

就冇機會打了....應該係話冇人會同我打

唉....算啦....早上留係屋企好過....

lunch....小神神約左我食飯啊....不過文傑又吾話拿拍拍wor

阻住我食飯....又要態度吾好@@....so玩左佢陣先比塊拍比佢==

你要知道呢....叫人做野....吾係咁ge態度的

同神神食完飯就行下太古啦...............................

不過....突然又話吾去銅鑼灣==....so又陪左佢去....睇arm左禮物嚕@@

呵呵....不過冇$$....有得睇冇得買==

返到屋企以經成6點嚕

 刊登時間︰2005-10-02 11:59 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容