2005 年 9 月 25 日  星期日 雨天

 

 

唉....今日超煩.....

我第一次對住部電腦咁長時間...個死人遊戲==開吾夠幾分鐘就同我hand機

要我成日望住佢...最衰係我根本吾知佢幾時會hand機

有時一開就hand....有時十幾分鐘...有時一個鐘....有時二個鐘

真係比佢玩死....整到我冇得出街....我由早上8點起身就開始睇住佢...睇到下午成3點多==

我真係忍佢吾住...出街打波嚕...同老生佢地去協青打

....真fuck the sky....我出去果時明明冇落雨...行幾步就開始落雨...

本身都好細雨...行到去西灣河...突然變得超大雨

又大風wor...d雨打橫咁落落黎...打落塊面地...整到我完全睇吾到野

行到協青以經成身濕曬...個頭係咁滴水...仲要入到去比老生笑我係咪去左泳池游水....

游完先出返黎打波==....真係...你估我想我咩...

今日又係粉多人啊...打到7點先打得三場波....輸多過贏~~

退步左....不過我都入左吾少分...有一場10分中...有8分係我入的@@

鬼叫個死高老激起我打火...向我挑戰...哼!!...以為高就得咩

所有氣發曬係佢身上...舒服曬

7點幾就要走嚕...因為要補習啊...不過出面落得勁大雨...

算....只好又出去淋雨了...個身又濕返曬....今次真係好大啊

有d游水ge感覺....鬼叫自己又懶...又吾行多幾步去避雨....不過nevermind

淋下雨人都會清醒d...快行到返屋企....阿sir又打比我喇

話係西貢出吾到黎...好大雨wor

哇...大老!!...我何常吾係落好大雨呢....咁大個男人淋下雨吾會死掛

吾係的話我一早就死左啦...我突燈吾打波返屋企補習

你又話吾黎...你吾係玩ma??

你早d打比我可以???...我係屋企樓下係先話吾黎...你要我再淋多次雨行返去協青打波??

sorry...大曬咩...

激死我喇!!!!!!!!!!!.....返到屋企成身濕曬

 

http://www.mathsking.net/luck/

 刊登時間︰2005-09-25 08:05 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容