唉....今日超煩.....
我第一次對住部電腦咁長時間...個死人遊戲==開吾夠幾分鐘就同我hand機
要我成日望住佢...最衰係我根本吾知佢幾時會hand機
有時一開就hand....有時十幾分鐘...有時一個鐘....有時二個鐘
真係比佢玩死....整到我冇得出街....我由早上8點起身就開始睇住佢...睇到下午成3點多==
我真係忍佢吾住...出街打波嚕...同老生佢地去協青打
....真fuck the sky....我出去果時明明冇落雨...行幾步就開始落雨...
本身都好細雨...行到去西灣河...突然變得超大雨
又大風wor...d雨打橫咁落落黎...打落塊面地...整到我完全睇吾到野
行到協青以經成身濕曬...個頭係咁滴水...仲要入到去比老生笑我係咪去左泳池游水....
游完先出返黎打波==....真係...你估我想我咩...
今日又係粉多人啊...打到7點先打得三場波....輸多過贏~~
退步左....不過我都入左吾少分...有一場10分中...有8分係我入的@@
鬼叫個死高老激起我打火...向我挑戰...哼!!...以為高就得咩
所有氣發曬係佢身上...舒服曬
7點幾就要走嚕...因為要補習啊...不過出面落得勁大雨...
算....只好又出去淋雨了...個身又濕返曬....今次真係好大啊
有d游水ge感覺....鬼叫自己又懶...又吾行多幾步去避雨....不過nevermind
淋下雨人都會清醒d...快行到返屋企....阿sir又打比我喇
話係西貢出吾到黎...好大雨wor
哇...大老!!...我何常吾係落好大雨呢....咁大個男人淋下雨吾會死掛
吾係的話我一早就死左啦...我突燈吾打波返屋企補習
你又話吾黎...你吾係玩ma??
你早d打比我可以???...我係屋企樓下係先話吾黎...你要我再淋多次雨行返去協青打波??
sorry...大曬咩...
激死我喇!!!!!!!!!!!.....返到屋企成身濕曬
http://www.mathsking.net/luck/