2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天

 

 

本身今日吾使遲到嫁....最後又比人害我遲到囉

臨出門口打比佢....仲好意思話arm arm起身....阿邊個囉

成個女仔咁....

今日成日上堂都係訓==...吾知點解好鬼累...吾經吾覺就訓著左嚕

可能因為今日冇英文堂掛...冇野想聽

lunch去左椰林閣食....不錯吧...杯野飲都吾係好似神神講咁難飲姐

今日lunch又走左堂maths堂

跟住吾寫喇...費事d人又講d咩春野...

吾知頭吾知路就咪差亂講....做人積下口德好...別以為自己的說話不會傷害到人

這個世界不是你的....不是只有你才有感情

不是只有你才可以不快....世界欠了你唷....誰人都要為你而生?

別多麼的自我....不是每個人都要就你的....如果你喜歡這樣的生活

我給你也冇房....一世給你也願意....只怕你過一天以經怕了....口氣多麼的大

我勁想爆糟罵你一個痛快....好讓你不再這樣自我....只會埋願別人不理及自己的感受

自己卻一點也沒理過別人.....

 刊登時間︰2005-10-06 12:28 AM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容