琴日不少心在電腦檯訓著左....訓到大天光
連icq也忘記了關....訓完感覺和冇訓分別不大....腰酸背痛
今天8點就要返學喇....累得我要死的....仲要搵吾到d maths筆記....激死我!!
總係張我d野掉來掉去....又吾見會吾見其他人d野
每次都係吾見我d野....有病的....發皮氣啊
決定走左中午果堂mahts佢
好不容易才過了兩個鐘的會計堂
跟住就有三個鐘的空堂(因為我走左一堂mahts堂)
同文傑過左太古遊街....勁無聊....跟住點半返去上果堂吾知咩的堂=>訓左
在空一個鐘....就上今天最後一堂maths....落堂就問下阿sir有關job科d事
佢ge答案確實令我驚訝....一開始就話吾會批我job maths
因為基礎課情係吾會比學生job科....雖然pass左maths....結果也是一樣
不能job....我真的有點不順氣...我一直的追問
他竟同我講....吾理你幾高分都要讀maths...無言!!!
跟住佢問我會考幾分...我話20分...佢有d不信==(我騙你掉什麼)
跟住先係最令我迷茫....佢提議我吾好繼續讀這個year 1的課程
別浪費時間,金錢....考好英文再來讀year 2的課程....
他說的....其實我也有想過...20分想讀什麼都可以....只要英文可以合格的話
我根本對會計不感興趣....這樣一來我可以報一些我喜歡的科目修讀
也有其他路可以選擇....不過試問會有家人喜歡自己的兒子不讀書??
家人才是最大要考慮的因素....
晚上和媽討論過這個問題....如心想一樣....意見不合
家事,學業......現在的我....你知我多麼難受??.....無助.....
需要你的時候...你卻去了那裡...
.........................................................................................................
我的將來..........這就是我的將來???
一片空白的將來....怎過