2005 年 9 月 28 日  星期三 晴天

 

 

我的將來??

琴日不少心在電腦檯訓著左....訓到大天光

連icq也忘記了關....訓完感覺和冇訓分別不大....腰酸背痛

今天8點就要返學喇....累得我要死的....仲要搵吾到d maths筆記....激死我!!

總係張我d野掉來掉去....又吾見會吾見其他人d野

每次都係吾見我d野....有病的....發皮氣啊

決定走左中午果堂mahts佢

好不容易才過了兩個鐘的會計堂

跟住就有三個鐘的空堂(因為我走左一堂mahts堂)

同文傑過左太古遊街....勁無聊....跟住點半返去上果堂吾知咩的堂=>訓左

在空一個鐘....就上今天最後一堂maths....落堂就問下阿sir有關job科d事

佢ge答案確實令我驚訝....一開始就話吾會批我job maths

因為基礎課情係吾會比學生job科....雖然pass左maths....結果也是一樣

不能job....我真的有點不順氣...我一直的追問

他竟同我講....吾理你幾高分都要讀maths...無言!!!

跟住佢問我會考幾分...我話20分...佢有d不信==(我騙你掉什麼)

跟住先係最令我迷茫....佢提議我吾好繼續讀這個year 1的課程

別浪費時間,金錢....考好英文再來讀year 2的課程....

他說的....其實我也有想過...20分想讀什麼都可以....只要英文可以合格的話

我根本對會計不感興趣....這樣一來我可以報一些我喜歡的科目修讀

也有其他路可以選擇....不過試問會有家人喜歡自己的兒子不讀書??

家人才是最大要考慮的因素....

晚上和媽討論過這個問題....如心想一樣....意見不合

家事,學業......現在的我....你知我多麼難受??.....無助.....

需要你的時候...你卻去了那裡...

.........................................................................................................

我的將來..........這就是我的將來???

一片空白的將來....怎過

 

 刊登時間︰2005-09-29 12:05 AM     [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容