今天早上堂...所以未夠8點2就要出門口
不過文傑又遲到....我去到skw,佢先話arm arm起身
so...............冇等佢...自己走嚕
不過我自己最後都遲左幾分鐘.....今天算上第一次上關於會計的堂
初次接觸會計.....感覺像經濟....冇咩分別
教什麼資本的問題.....悶到我差d睡著了.....老實說我對這些一點也不感興趣
如果我有興趣呀.....以前的經濟堂我早就好留心聽阿利小姐講書啦
不過以我記憶....好似都未聽過佢講書....這証明我一點興趣也沒有.......
現在真是迫於無奈才讀這些呢...
算...路係自己搵出黎的....總要行到自己的目的地....不可放棄的
仲有....今日有2個鐘的數學堂....我有點忍不到那個阿sir呢
佢教埋d野.....好xx啊
走堂係遲早的事
今日下午有一個鐘空堂....因為太無聊了
最後同文傑去借左個籃球打....第一次係ive打波....感覺好曬
不過還好吧....幸好沒有退步
oo......給同班同學看到我打波∼∼...哈哈......被人撞破了
佢地仲要我同佢地打班際.....我一句say no回應他啦.....哼^^
放學去左杏花村買file.....跟住就返屋企了
哈哈....叫o左文傑send左好多英文歌呢聽啊......聽到我好暈啊
Nobody Wants To Be Lonely
http://www.belebala.com.hk/UserFiles/1014/05-Nobody%20Wants%20To%20Be%20Lonely.WMA
依首歌分明貼比死ff桐聽的........有上我日記就聽下
最後加一句.....u are so fuck!!!!(自己hi like睇)